COLORFUL SNEAKERS

neděle 1. května 2016

1.5.2016 // Minule jsem byla zaměřená spíše tak obecně na téma tenisky. Teď jsem si v poslední době oblíbila i ty výrazné, především ty červené Converse, které jsem objevila zapadlé v Humanicu v Arkádách. Jsou úplně skvěle červeně neonové a mé nejoblíbenější. Nechce se mi úplně psát jenom o červených teniskách, proto dávám přednost rozsáhlejšímu pojmu - barevné květinové tenisky.

Co vy? Jak vnímáte tyto extravagantnější botky, když je na někom vidíte? Mně osobně to vůbec nevadí a jsem ráda, když je celý černý či minimalistický outfit oživen nějakým tím výrazným doplňkem. Nejsem si tak jistá, zda se v kamenných obchodech dají pořídit tyto tenisky, protože jsem je upřímně nikdy neviděla. Některé jsem ovšem našla na Luxusnipradlo.cz, který určitě už znáte :) 

Cenově se tenisky pohybují od pěti set korun českých. Docela mě zaujaly tyto černé dámské tenisky. Mají klasické šněrování v letním stylu. Mají pevnou gumovou podrážku, která chrání před nerovností. Jsou ideální i na letní sporty. Pokud jste spíše pro světlejší obdobu, i tu mám pro vás. Tyto jsou akorát v bílém a zeleném provedení. :)
Viki řekl(a)...

Vždy som si chcela kúpiť nejaké zaujímavé farebné tenisky, ale vždy nakoniec skončím pri jednofarebných. :/ :)
Victoria's secrets

The Annette Vogue řekl(a)...

To jsem dřív měla taky, ale teď se spíš soutředím na ty barevnější :D

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne