NEW RINGS FROM MYHERS1

pondělí 24. března 2014

Nedávno jsem vás informovala o tom, že se chystám rozšířit zboží o šperky, a tady jsou. Jedná se o exkluzivní šperky ze zahraničí, které jsem si doslova zamilovala.! Ceny šperků začínají od 139 Kč a pořídit si je můžete zde na adrese www.myhers1.com + stále platí akce poštovné při platbě převodem zdarma. A kromě šperků mám pro vás i další novinky! Plánuji giveaway o nějaké třeba tričko nebo tílko z Myhers1, budou zde uveřejněné různé recenze, které se mi hromadí - ale dělám to s radostí :) + očekávejte i nějaké fotky konečně outfitů! Vím, psala jsem to furt, ale tentokrát je to definitivní. Nejsem si ale jistá, zda to budu zvládat venku, po dnešku a to počasí, ale budu se snažit, když tak doma před bílou zdí no, jak už to znáte. Mějte fajn den!

Katik řekl(a)...

Ten, čo vyzerá ako korunka je úžasný!
Pekný deň aj tebe :)
.BeautyMissfits.

Anonymní řekl(a)...

Nádherné !

Mia řekl(a)...

nádherné sú všetky štyri! :)

Péťa K. řekl(a)...

Těším se :-)

Miska řekl(a)...

Wow tak ty jsou nádhernéé :))

http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

Anonymní řekl(a)...

ÁÁÁÁÁ NOVÁ LÁSKA♥

Lucie M. řekl(a)...

Jsou nádherné, brala bych je všechny :)

http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/loreal-paris-sublime-glow-vyherkyne.html

INA T. řekl(a)...

Tyhle prsteny jsou perfektní:)

Caroline řekl(a)...

Jsou úžasné!:)

RealistOnTheRainbow řekl(a)...

ty prsteny jsou dokonalé :).

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne